Πιλάτες με τη Λίλλυ Βελισσαρίου

pilates_lilly

MAT I - MAT II - PILATES PROPS

Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά. Σε 20 βλέπεις τη διαφορά και σε 30 έχεις ένα νέο σώμα - Joseph Pilates

Κάποτε αποτελούσε το μυστικό που μοιράζονταν χορευτές, αθλητές και κάποιες διασημότητες. Σήμερα η μέθοδος έχει αγαπηθεί από ένα ευρύτατο κοινό που ασκείται με αυτήν για ένα υγιές, αθλητικό και ευλύγιστο σώμα, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Ο Pilates έλεγε ότι.. "εάν η σπονδυλική σου στήλη είναι μη ευέλικτη και σκληρή στα 30 σου χρόνια, είσαι γέρος. Αν είναι εντελώς ευέλικτη στα 60 σου χρόνια, είσαι νέος".

Η μέθοδος Πιλάτες (Pilates) δημιουργήθηκε από τον Γερμανό, ελληνικής καταγωγής, Joseph Pilates (1880-1967) στις αρχές 20ου αιώνα. Στην αρχή απευθυνόταν αποκλειστικά προς τους άντρες με στόχο την καλή υγεία σώματος και πνεύματος. Το σύστημά του ο Γιόζεφ Πιλάτες, το ονόμασε Contrology, αλλά μετά το θάνατό του η μέθοδος πήρε το όνομά του. Οι αρχές του, τα σημεία που εστιάζει το Πιλάτες είναι: αναπνοή, συγκέντρωση, έλεγχος, κέντρο powerhouse, ακρίβεια και ρευστότητα.

Διαβάστε περισσότερα για τη μέθοδο εδώ

Δέκα λόγοι για να ασκηθείτε με το PILATES:

  1. Ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μυς σε συνδυασμό με όλους του μυς που συγκρατούν τη σπονδυλική στήλη
  2. Επιμηκύνει τους μυς, με τελικό αποτέλεσμα ένα ευλύγιστο και δυνατό σώμα
  3. Βελτιώνει τη στάση του σώματος και αποκαθιστά θέματα όπως κύφωση, σκολίωση, λόρδωση, ευθειασμός
  4. Μειώνει τις πιθανότητες για καθημερινά ατυχήματα λόγω κακής στάσης, μυικής χαλάρωσης
  5. Διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος με τη διαρκή οξυγόνωση του και την ανανέωση των κυττάρων, ενώ εξαφανίζει την ένταση χαρίζοντας ψυχική ανανέωση
  6. Βοηθά να έχουμε μια καλή και ποιοτική καθημερινότητα
  7. Επαναφέρει και εξισορροπεί τους μύες, ώστε να λειτουργούν πιο αρμονικά και αποδοτικά στο σύνολό τους
  8. Βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση: γνωρίζοντας το σώμα και ασκώντας συνειδητό έλεγχο στις κινήσεις, καταφέρνουμε να ακούμε το σώμα και τις ανάγκες του
  9. Προστατεύει από τις ασθένειες που συνδέονται με την παχυσαρκία (καρδιακά νοσήματα, παθήσεις της σπονδυλικής στήλης) και την έλλειψη άσκησης (οστεοπόρωση)
  10. Ενισχύει την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση

H Λίλλυ Βελισσαρίου είναι χορεύτρια, χορογράφος και καθηγήτρια χορού. Είναι διπλωματούχος της A.F. Studies Pilates Academy και διδάσκει την αυθεντική μέθοδο Joseph Pilates όπως διδάσκεται στη σχολή της Romana Kryzanowska (1923-2013) μίας εκ των 9 μαθητών του Pilates, στην Αμερική. Έχει σπουδάσει χορό και τέχνες στην Αθήνα, το Παρίσι και το Βερολίνο. Στην Αθήνα ολοκλήρωσε το επαγγελματικό τμήμα χορευτών καθηγητών χορού και είναι κάτοχος των διπλωμάτων Royal Academy of Dancing "Dance Education Syllabus Classical", "Elementary Executant Certificate" και "Dance Education Syllabus Character". Στο Παρίσι σπούδασε χορό και σκηνογραφία στη Σορβόννη παίρνοντας τα διπλώματα «Diplôme d’Université Paris Sorbonne IV premier et deuxième cycle en danse» και  "Diplôme de spécialité en scénographie chorégraphique». Στη γαλλική πρωτεύουσα εργάστηκε και ως μέλος της ομάδας της Maguy Marin. Από το 1989 ώς το 2004 είχε την ομάδα "θεατρικοχορευτική ομάδα Λίλλυ Βελισσαρίου". Στο Shantom διδάσκει Πιλάτες από το 2004.
 


 


Έκπτωση γνωριμίας 15% στον πρώτο μήνα εγγραφής για ομαδικά τμήματα Pilates Mat που διδάσκει η Λίλλυ Βελισσαρίου, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη βράδυ, 20:00-21:00. Χρησιμοποιούνται τα εξής εξαρτήματα: μπάλες μικρές και μεγάλες, foam rollers, λάστιχα, βαράκια, magic circles.

Το μάθημα προσφέρεται σε ιδανική αίθουσα ύψους 5 μέτρων, με κατάλληλο ξύλινο πάτωμα, με μεγάλες τζαμαρίες που δίνουν σε κήπους, σε θερμοκρασία 20º και συνοδεία χαλαρωτικής μουσικής. Η αίθουσα και τα εξαρτήματα καθαρίζονται και απολυμαίνονται τακτικά, τηρώντας τις σωστές υγειονομικές προδιαγραφές.

H έκπτωση ισχύει από 1η Φεβρουαρίου έως 30 Ιουνίου 2017.

 


info: Πολυχώρος Πολιτισμού και Τεχνών Shantom, Τριπόλεως 35Α & Ευβοίας, Κ.Χαλάνδρι (στάση μετρό Χολαργός), τηλ.210 - 671 75 29, info@shantala.gr  | Κάθε  Δευτέρα και Τετάρτη 20:00-21:00