Η δύναμη της ανανέωσης στη Λυρική

e-l-s--press--rwmaios-kai-ioylietta---els-press---12444-2650-web

(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, της Σάντρας Βούλγαρη) -  Η υψηλή τεχνική και οι «θεατρικές» ερμηνείες της Μαρίας Κουσουνή δίνουν το στίγμα του Μπαλέτου της ΕΛΣ.

Μια από τις πιο όμορφες, ευαίσθητες, τραγικές Ιουλιέτες που είχα δει ποτέ, σκέφτηκα όταν παρακολούθησα τη Μαρία Κουσουνή να χορεύει στο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», την εντυπωσιακή για τις καινοτομίες της παραγωγή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε χορογραφία του Ρενάτο Τζανέλα, που είχε κάνει πρεμιέρα πρόπερσι στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Με developés που τόνιζαν τις ευκολίες και τη μεγάλη, απλωμένη της κίνηση, κινούνταν στη σκηνή με την αυτοπεποίθηση μιας κορυφαίας μπαλαρίνας αλλά και την αθωότητα της νεαρής Ιουλιέτας. Η ερμηνεία της, όταν στην τελευταία πράξη χτυπάει απεγνωσμένα το γυάλινο φέρετρό της για να συναντήσει το νεκρό Ρωμαίο, έκανε πολλούς να δακρύσουν.

Το Μπαλέτο της Λυρικής

Δεν είναι ότι η Λυρική Σκηνή δεν είχε στο παρελθόν μπαλαρίνες που να ξεχωρίζουν, αρκεί κανείς να θυμηθεί την Πένυ Μελά, την Κατερίνα Δήμα, τις πιο πρόσφατες Αλίνα Στεργιανού, Ευρυδίκη Ισαακίδου, Σταυρούλα Καμπουράκη και άλλες πολλές. Η καριέρα της Μαρίας Κουσουνή ξεκίνησε στο εξωτερικό. Η Κρατική Οπερα της Βιέννης και του Αμβούργου ήταν «το σπίτι» της για αρκετά χρόνια και ίσως κάποιοι να την είχαν δει σε πρωτοχρονιάτικες συναυλίες της Βιέννης στις οποίες συμμετείχε. Στο δυναμικό της Λυρικής Σκηνής μπήκε το....  διαβάστε περισσότερα εδώ

Σάντρα Βούλγαρη