City to City Cabaret στην Αθήνα…2η χρονιά !

citytocity-cabaret-2011-web

Δεύτερη χρονιά CITYTOCITY CABARET στην Αθήνα! Μετά την περσινή επιτυχία της διοργάνωσης, το ταξίδι στο Ζάγκρεμπ (με συμμετοχή από την Ελλάδα της ομάδα χορού Αερίτες, της Πατρίσιας Απέργη), στο Λονδίνο (με συμμετοχή της ομάδας Ζήτα, της Ίριδας Κάραγιαν) και στη Σόφια (με συμμετοχή του Γιάννη Νικολαΐδη), το CitytoCity Cabaret επιστρέφει στην Ελλάδα για μία ακόμη διαφορετική βραδιά με ζωντανή μουσική και χορό από Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες, στα πρότυπα της αντίστοιχης λονδρέζικης διοργάνωσης.

  • Βγάζοντας το χορό από το περιοριστικό περιβάλλον ενός θεατρικού χώρου και εντάσσοντας τον σε μία ανάλαφρη βραδιά διασκέδασης, το CITYTOCITY CABARET στοχεύει να αναδείξει τον πλουραλισμό του σύγχρονου Ευρωπαϊκού χορού ενισχύοντας τις ευκαιρίες καλλιτεχνικής δημιουργίας και παρουσίασης, καθώς και την «ανάπτυξη κοινού» (audience development) που παρακολουθεί σύγχρονο χορό. Πρόκειται για μια κοινωνική χορευτική βραδιά που δανείζεται τα καλύτερα στοιχεία μιας παραδοσιακής παράστασης καμπαρέ (σερβίρισμα ποτών σε τραπέζια, ζωντανή μουσική, παρουσιαστή) παράλληλα με ένα εξαιρετικό και πολύπλευρο πρόγραμμα από διαφορετικά ολιγόλεπτα έργα σύγχρονου χορού, performances και αφήγησης.

Βασισμένο στα περίφημα Cabaret που διοργανώνει εδώ και χρόνια το Greenwich Dance στο Λονδίνο, το CITYTOCITY CABARET θα παρουσιάσει μια ξεχωριστή παράσταση χορού, δίνοντας το στίγμα κάθε πόλης και εντάσσοντας στον προγραμματισμό της βραδιάς έργα χορογράφων από τις 4 συνεργαζόμενες πόλεις που εδρεύουν οι συνεργάτες του προγράμματος (Λονδίνο, Σόφια, Ζάγκρεμπ, Αθήνα)

Οι παραστάσεις του CITYTOCITY CABARET στις 4 συμμετέχουσες χώρες, είναι αποτέλεσμα της διετούς συνεργασίας ανάμεσα στη Full House Promotion (Ελλάδα), το Greenwich Dance Agency (Βρετανία), την Heteropodi Dance  (Βουλγαρία) και το (Hrvatski institut za pokret i ples -HIPP (Κροατία). Στόχο έχουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο επικοινωνίας ανάμεσα σε πρωτοπόρους πρεσβευτές του πολιτισμού από εντελώς διαφορετικές χώρες, παραδόσεις και μορφές τέχνης, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για έναν ανοιχτό διάλογο, ο οποίος θα βοηθήσει την αμοιβαία ανταλλαγή εμπειριών και τη δημιουργία νέων και πιο ισχυρών «διασυνοριακών» συνεργασιών.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

  • Χορογραφία & ερμηνεία: Kantu Korpu (Θάνος Δασκαλόπουλος, Simone Mongelli, Γιώτα Πεκλάρη) (GR)

Οι Kantu Korpu είναι το ελληνικό body music σχήμα που με αφετηρία έμπνευσης την πλούσια ελληνική μουσική παράδοση, ενορχηστρώνει συνθέτει και χορογραφεί με τη δικιά του σύγχρονη ματιά. Τα μέλη του group Θάνος Δασκαλόπουλος, Simone Mongelli και Γιώτα Πεκλάρη ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα πλήρες μουσικό σύνολο που το μοναδικό μέσο έκφρασης είναι το σώμα. Αυτό ακριβώς που σημαίνει και ο τίτλος Kantu Korpu στα βλάχικα, «Το τραγούδι του σώματος». Από την ίδρυση τους το 2009 και την πρώτη παρουσίαση τους στο Going Youth Festival στο project Steps in Time της Μάριας Φλωράτου, το σχήμα έχει ήδη σημαντικές συνεργασίες με τo rock group Κίτρινα Ποδήλατα, το μουσικό σχήμα Musica Mista και τους διεθνώς γνωστούς Heather Cornell και Max Pollak (RumbaTap).

 

  • Χορογραφία & ερμηνεία: Elizabeth Ward (GR)

Υour Greatest Mobility is Your Greatest Stability -- Κείμενο: Γιώργος Παπαδόπουλος -- Μουσική:  Heaven's to Betsy, Glass Candy, Sonic Youth

H Αμερικανίδα Elizabeth Ward είναι απόφοιτος του Bennington College με ειδίκευση στο μπαλέτο και τον αυτοσχεδιασμό. Εμπνέεται από την κλασική φόρμα του μπαλέτου αλλάζοντας όμως την οπτική του και δουλεύοντας με στοιχεία όπως η παρουσία πάνω στη σκηνή και η ετοιμότητα, που αποτελούν χαρακτηριστικά του αυτοσχεδιασμού. Από το 2009 συνεργάζεται με το θεωρητικό Γεώργιο Παπαδόπουλο. Ως χορεύτρια έχει χορέψει σε Αμερική, Αυστρία, Ρωσία, Κροατία, Βέλγιο, και Μεξικό ενώ παραδίδει σε διάφορε χώρες εργαστήρι που το ονομάζει Rock and Roll Ballet.

Για την παράσταση Your greatest mobility is your greatest stability εξηγεί πως: “Για μένα η κρίση ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2008. Ο σπιτονοικοκύρης μας στο Μπρούκλυν διπλασίασε το ενοίκιό μας την ίδια ώρα που η οικονομία της Αμερικής διαλυόταν. Δώσαμε το διαμέρισμά μας, πήρα μια δουλειά χορεύτριας με περιοδεία σε όλη τη Γαλλία και από τότε βρίσκομαι στο δρόμο. Για μένα το καταπληκτικό με την οικονομική κρίση είναι ότι μου έδωσε το κουράγιο να παρατήσω μια ζωή στη Νέα Υόρκη και να ακολουθήσω τις επιθυμίες μου. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές θυμάμαι τα λόγια της Sara Rudner, βασικό μέλος της ομάδας της Twyla Twarp, κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος στο Bennington College στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Είπε: "Your greatest stability is your greatest mobility." Το σόλο πρωτοπαρουσιάστηκε στο διαγωνισμό που διοργάνωσε πέρυσι ο Kινητήρας, «Τι μ’αρέσει στην κρίση».

 

  • Χορογραφία & ερμηνεία: Marjana Krajac (HR)

Possibility of a Performance (A solo dance lecture)
To Possibility of a performance είναι ένα σύντομο έργο για τις μελλοντικές δημιουργίες που προέρχονται από τα θραύσματα του σήμερα. Προσκαλεί πιθανές μεταμορφώσεις και αφήνει ανοιχτό το τέλος. Είναι ένα έργο για το εδώ, και ίσως και το τώρα. Η Marjana Krajac είναι χορογράφος και χορεύτρια από τη Κροατία που αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Σύγχρονου Χορού του Ζάγκρεμπ και την Ακαδημία Παραστατικών Τεχνών του Βερολίνου, ενώ έχει σπουδάσει και θεολογία. Έχει λάβει υποτροφίες από τα DanceWEB Europe, Mobile Academy Berlin και Enhanced danceWEB Europe Contemporary Dance Coproduction

 

  • Χορογραφία & ερμηνεία: Milen Petrov (BG) - Apartment

 

  • Σόλο του Seke Chimutengwende (UK)
  • Dance videos από την Μεγάλη Βρετανία
  • Seke Chimutengwende και οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου (UK-GR)

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, ο «βασιλιάς του αυτοσχεδιασμού»  Seke Chimutengwende θα συντονίσει ένα δημιουργικό εργαστήρι, το αποτέλεσμα του οποίου θα παρουσιαστεί τη βραδιά του CitytoCity Cabaret. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

 

info : Σάββατο 22 Οκτωβρίου │ ΒΑCARO, Σοφοκλέους 1 & Αριστείδου11, στοά Γρυπάριο Μέγαρο │ ώρα 21:30  │ κρατήσεις θέσεων, ή τραπεζιούτηλ. 210 3211 882 │ είσοδος 15€ με ποτό

 


Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση (ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

                            
 

 

       

       

 

dancepress