Brunswick Centre 1970s...

cimg0533

Στο Brunswick Centre δύο συγκροτήματα διαμερισμάτων υψώνονται κλιμακωτά το ένα απέναντι από το άλλο με έναν εσωτερικό διάδρομο να τα διαπερνά… εκεί υπήρχαν λιγοστά καταστήματα και αχανείς περιοχές άδειου χώρου… Η περιοχή χρησίμευε για να τη διασχίζει κανείς, αλλά όχι για να τη χρησιμοποιεί. (Η Τυραννία της Οικειότητας, Richard Sennet, 1974)

Ένα υλικά λιτό αρχιτεκτόνημα προκαλεί περισσότερο διελεύσεις στους δημόσιους χώρους παρά στάσεις και χρήσεις. Αντίστοιχα, ο άδειος δημόσιος χώρος, όμοια με την άδεια θεατρική σκηνή, κατά μία έννοια δεν ευνοούν άλλες χρήσεις εκτός από διελεύσεις. Οι ερμηνευτές αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν το τυχαίο, τους υπολογισμένους εσωτερικούς συσχετισμούς, καθώς επίσης και όμοια εμφάνιση και κίνηση προκειμένου να προσεγγίσουν το σημείο όπου διαδραματίζεται η σταθερή εναλλαγή του επίσημου / δημόσιου με το ανεπίσημο / ιδιωτικό άτομο μέσα από τη σταθερή διάβαση στο γυμνό παραστατικό χώρο. Η ομοιομορφία και η αφαίρεση υποβοηθούν την εμφάνιση της προσωπικότητας.

Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία του Κώστα Κέκη και του Quim Bigas, η οποία ξεκίνησε το 2012. Το έργο έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Palais Kabelwerk, στη Βιέννη, την πόλη όπου δραστηριοποείται ο Κώστας Κέκης ως χορογράφος και ερμηνευτής. Οι δύο χορογράφοι και ερμηνευτές συνέχισαν την έρευνά τους στη Βαρκελώνη στο θέατρο Antic Teatr, καθώς επίσης στα πλαίσια του φεστιβάλ Wunder der Prärie, όπου και πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσίαση του έργου σε αστικούς δημόσιους χώρους στην πόλη του Mannheim. Έπειτα από το residency που πραγματοποιούν στο θέατρο Rabbithole, θα ολοκληρώσουν την έρευνά τους στους νεκρούς δημόσιους χώρους με δύο παραστάσεις.

Δημιουργία & Ερμηνεία: Κώστας Κέκης, Quim Bigas

 


info: Θέατρο Rabbithole, Γερμανικού 20, Μεταξουργείο | ώρα:  21.00 | Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά | Συμπαραγωγή: Palais Kabelwerk (Βιέννη), Antic Teatr (Βαρκελώνη). Υποστήριξη: ttp-WUK (Βιέννη), Zeitraumexit (Mannheim)
Με την ευγενική υποστήριξη: ΄Ιδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου



 

dancepress.gr